Hej alla!

Hej alla människor! Förlåt att jag inte har bloggat på länge men jag har inte haft så mkt att skriva för mitt liv är inte så intressant men skit samma nu bloggar jag ju iallafall :). har vart i skolan idag med cornelia johanna och ellen men saknar er nathalie o cecilia ni måste bli friska snart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
men iallafall ellen fick värsta damp idag i skolan för att hon fick nån låt på hjärnan o inte kom på namnet . hon var tvungen att få reda på namnet så hon ringde till becca bara för att få reda på det. sen blev hon lungn xd :)
men iallafall det är as mkt snö så det är int så kul att gå till skolan för man vill ju inte få nån snöboll på sig, men cornelia o johanna verkar tycka det är skit kul att få en snöboll på sig nån gång ibland:), men jag tycker inte det är kul iallafall. :) har inte så mkt mer att skriva nu så bay bay <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx